Back to All Events

Oslo: Closingseminar 19.oktober

Closingseminar - 19.oktober

«Tilbudet ditt er bra, men tidspunktet passer ikke», eller «forslaget ditt er fint, men kan du gi oss noen flere alternativer?». Eller det sedvanlige «du ligger for høyt i pris». Har du hørt dette før?

Dette er innvendinger alle som jobber med salg møter, men hvordan snu det?  Eller enda bedre, hvordan sørge for at innvendingene ikke dukker opp i det hele tatt? Nøkkelen er å ta bedre kontroll over salgsprosessen.

På Closingseminar 19. oktober 2017 lærer vi bort hvordan dette gjøres. 
Meld deg på her.

Over 400 personer som jobber med salg har deltatt på seminaret fra 2015. Programmet er skreddersydd B2B produkt- og tjenestesalg, og er basert på erfaring med B2B salg i over 20 år i over 20 land. Se hva 3 tidligere deltagere sier i denne videoen.

På seminaret gjennomgår vi ni konkrete prinsipper for effektiv closing. Som hvordan starten av salgsprosessen, og ikke slutten - er avgjørende. Hvordan vi unngår eller håndterer innvendinger, unngår utsettelser, og hvordan vi minimerer sannsynligheten for at kunden krangler på pris. Vi lærer å stille spørsmål som konkurrentene ikke stiller, som gjør at det er vi som forstår kundens behov best. Vi diskuterer med utgangspunkt i det daglige, ikke høytflyvende teorier. Ingen ubehagelige rollespill, men mye dialog, og målet er at du skal sitte igjen med konkrete råd, teknikker og verktøy som du kan bruke umiddelbart. 

De ni prinsippene for effektiv closing er beskrevet i Amund Fjeldstads siste bok – «Vinn salget». 


På seminaret får du innføring og trening i blant annet:

  • Hvordan håndtere innvendinger
  • Smarte spørsmål for å forstå kundes reelle behov
  • Pris- og forhandlingstaktikk
  • Hvordan du unngår at avtaler trekker ut i tid
  • Hvordan skape forpliktelse fra kundens side

     
Closingseminar---Tid---sted-[Recovered].png


 

REGISTRER DEG HER:

Registrer deg ved å fylle ut dette skjemaet:
Fornavn
Etternavn
E-mail
Tittel
Bedrift
Mobil
Fakturainformasjon (valgfritt - kan oppgis på egen e-post)