C14B2547.png
Ute-alle

Om oss

Våre kunder er bedrifter som ønsker å gjøre ting bedre.

Vår spesialkompetanse er å endre holdninger og adferd hos kundene våre. Vi hjelper dem i å skape bedre resultater gjennom god ledelse, organisasjonskultur og salgs- og kommunikasjonstrening.

Vi har svært god kommersiell forståelse, setter oss raskt inn i forskjellige firmaer og bransjer, og brenner for å utvikle mennesker, ledere og resultater. Vi har dyp teoretisk kunnskap, men også praktisk forståelse – og har sunt bondevett som firmaverdi.

Eksempler på områder:

·      Salgs- og salgsledertrening

·      Lederutvikling

·      Analyse og utvikling av en bedriftskultur

·      Støtte ved endring og omstilling

·      Presentasjons- og formidlingsteknikk

·      Train-the-trainer

·      Endring av holdninger og adferd

Kundene våre liker programmer som er engasjerende og praktiske. Ofte gjør vi analyser som starten på et prosjekt, mens endring og læring gjerne gjøres i workshops. En workshop skal alltid være en opplevelse; mye læring, godt humør og ingen kleine rollespill. Deltagerne engasjeres gjennom diskusjoner og utfordres ved å forplikte seg til hvordan læringen brukes i hverdagen.

De lærer praktiske verktøy som kan brukes umiddelbart. Det er ikke uvanlig at ansatte på permisjon hos kunden likevel blir med på en workshop vi holder hos dem – fordi det er lærerikt og moro. Vi er lette å ha med å gjøre og bruker et ikke-akademisk språk uten høytflyvende teorier.

Vi hjelper ofte kunder gjennom endring, som å få planer eller nye prosesser til å fungere. Da er vi gode  til å 1) å forstå strategi og mennesker, 2) tydeliggjøre retning, 3) nøytralisere motstand, 4) påvirke tenking, og 5) skape optimisme og fremtidstro.

Utgangspunktet er den enkelte kunde: hvor kommer de fra, hvor er de nå, og hvor skal de - forretningsmessig?

Vi er gode på å få de ansatte med.

 

Vi legger vår ære i å levere. Ting skal virke! Derfor har vi som målsetning at alle våre kunder skal kunne være referanse for oss.